Dzisiaj kolejny po Penigrze produkt, którego użytkowaniem może cieszyć się zarówno kobieta, jak i mężczyzna. Choć tym razem kierowany do kobiet. Żel nawilżający Durex „O” zawierający L-argininę, czyli substancję pomagającą zwiększyć doznania pań, a tym samym łatwiej osiągnąć orgazm, ma z każdej kobiety uczynić królową nocy. Niewtajemniczonym wyjaśniam, że podkład muzyczny do reklamy stworzony przez Wolfganga Amadeusza Mozarta, notabene kompozytora znanego z hulaszczego stylu życia, taki ma właśnie tytuł: „Aria królowej nocy”.
Taką reklamę można było oglądać za granicą. Wersja polska jest trochę skrócona. Bo w Polsce nie można pokazywać za dużo.
Za to we Włoszech okazuje się, że można pokazać mniej, a powiedzieć więcej. Nic nie widać, ale wszystko wiadomo… Brawa dla agencji McCann-Erickson z Mediolanu.
Tagi: antykoncepcja Durex kampania reklama seks