Od czasu pierwszego Sympozjum DoKobiet.pl, zorganizowanego przez Garden of Words, minął nieco ponad rok. To rewolucyjne wydarzenie – bo tak należy nazwać takie, które po raz pierwszy tak otwarcie i kompleksowo przedstawiło ideę marketingu skierowanego do kobiet – wpłynęło na percepcję marketerów. Od tamtej pory odnotowano różne działania, jakich odbiorcami były kobiety. Rozmaite były ich idee, realizacje, celowość i skuteczność, ale i tak cieszy fakt, że były. Bo oznacza to, że treści przedstawiane na sympozjum dotyczące różnic w komunikowaniu się koniet i mężczyzn, odniosły skutek: zaczyna się postrzegać kobiety jako ważnych konsumentów i co więcej: zauważać, że potrzebują mieć podane produkty w trochę inny sposób, niż mężczyźni.
W tym roku na II Sympozjum DoKobiet.pl, które odbedzie się 14 kwietnia w Warszawie, organizatorki z Garden of Words we współpracy z Glossy Media postanowiły przybliżyć tematykę komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet.
Uczestnicy w trakcie wydarzenia będą mogli zdobyć wiedzę i umiejętności obejmujące cały proces planowania i wdrażania działań komunikacyjnych profilowanych płciowo. Począwszy od analizy sytuacji wyjściowej, poprzez metody definiowania grupy docelowej, aż do przygotowania strategii komunikacji oraz dobór odpowiednich narzędzi jej wdrożenia. Oprócz wykładów w programie przewidziany jest również warsztat, na jakim będzie można przećwiczyć sposoby wypracowywania metod komunikowania do kobiet na przykładzie konkretnych projektów. Zostaną również przedstawione nowe badania konsumenckie kobiet opracowane przez zespół badaczy TNS OBOP.
Patronat merytoryczny nad II Sympozjum DoKobiet.pl objęły: Szkoły Głównej Handlowej i Boston Consulting Group.
Zapowiada się zatem bardzo ciekawe wydarzenie, na jakim powinien pojawić się każdy, komu dziedzina marketingu skierowanego do kobiet jest szczególnie bliska.
Szczegóły wydarzenia oraz formularz zgłoszenia można znaleźć na stronie: www.DoKobiet.pl.
Tagi: dokobiet sympozjum wydarzenie