Już w przyszłym tygodniu w Krakowie, w dniach 7-8 marca 2013 r., odbędzie się konferencja Internet ASAP, która jest organizowana przez osoby pracujące w agencji interaktywnej, zajmujące się tematyką e-marketingu 17 godzin na dobę, 6 dni w tygodniu. Słowo ASAP jest im doskonale znane.
Organizator wydarzenia, Agencja Interaktywna Eura7, zaprosił na tę konferencję wiele znanych osobistości Internetu, praktyków znających e-marketingowe zagadnienia od podszewki. Na uwagę zasługuje fakt, że w drugi dzień konferencji przypadający w Międzynarodowy Dzień Kobiet będzie w całości poświęcony działaniom marketingowym do kobiet w sieci. Będą wykłady, prelekcje, warsztaty – połączenie teorii z praktyką. Oraz wieczorna impreza, by lepiej się poznać.
Brzmi niezwykle zachęcająco, prawda? Też możecie się tam znaleźć!
Wspólnie z Agencją Eura7 przygotowaliśmy konkurs, w jakim można wygrać bezpłatne wejście na to unikalne wydarzenie.
Aby wygrać nagrodę, wystarczy tylko odpowiedzieć na 2 pytania:
- Który z prelegentów na konferencji Internet ASAP jest psychologiem koloru i opowie o tym, jak mózg internautki postrzega strony internetowe?
- Co jest dla młodych Polek jednym z najważniejszych czynników przekonujących do zakupu produktów w e-sklepie? (podpowiedzi należy szukać na stronie MarketingKobiet.pl).
Odpowiedzi proszę przesyłać w dniach 27 lutego – 2 marca 2013 na adres: konkurs.marketing@gmail.com.
Szczegółowe warunki konkursu określa Regulamin Konkursu.
1. Organizatorem Konkursu pod nazwą ‘Dołącz do Internet ASAP’ jest Serwis Internetowy www.MarketingKobiet.pl zwany dalej Organizatorem.
2. Fundatorem Nagrody jest firma Agencja Interaktywna Eura7 z siedzibą w Krakowie przy ulicy Spasowskiego 6/4.
3. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne, a Uczestnik przystępując do Konkursu, akceptuje Regulamin Konkursu i wszystkie zawarte w nim postanowienia.
4. Aby wziąć udział w Konkursie, należy jednocześnie spełnić poniższe warunki:
4.1 Przesłać w dniach 27 lutego – 2 marca 2013 r. e-mail na adres: konkurs.marketing@gmail.com ze zgłoszeniem konkursowym zawierającym:
i. poprawną odpowiedź na pytanie konkursowe numer 1: ‘Który z prelegentów na konferencji Internet ASAP jest psychologiem koloru i opowie o tym, jak mózg internautki postrzega strony internetowe?’
ii. poprawną odpowiedź na pytanie konkursowe numer 2: ‘Co jest dla młodych Polek jednym z najważniejszych czynników przekonujących do zakupu produktów w e-sklepie?’
iii. imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania Uczestnika w Polsce, nazwę firmy zatrudniającej Uczestnika oraz nazwę zajmowanego stanowiska.
4.2 W tytule wiadomości e-mail należy wpisać: ‘Dołącz do Internet ASAP’.
5. W konkursie mogą brać udział osoby zajmujące się zawodowo działaniami marketingowymi i PR w szczególności zajmujące stanowiska: brand manager, marketing manager, product manager, PR manager, specjalista ds. komunikacji i PR, specjalista ds. marketingu, interactive manager, właściciel firmy/prezes.
6. W konkursie nie mogą brać udziału osoby będące pracownikami lub właścicielami agencji reklamowych i interaktywnych.
7. Uczestnik jest zobowiązany wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych:
7.1 Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora Konkursu i Fundatora Nagrody zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, w celu organizacji i przeprowadzenia Konkursu.
7.2 Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez Organizatora Konkursu i Fundatora Nagród. Dane są chronione zgodnie z ustawą z 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
8. Podanie danych osobowych w Konkursie jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwia udział w Konkursie.
9. Zgłoszenia niespełniające wymogów określonych w pkt 4 nie będą brane pod uwagę i nie wezmą udziału w losowaniu nagród.
10. Po przesłaniu zgłoszenia Uczestnik Konkursu nie może zgłaszać do niego poprawek. Pod uwagę brane będzie wyłącznie pierwsze zgłoszenie Uczestnika.
11. Przesyłając odpowiedź, Uczestnik oświadcza, że nadesłane dane nie naruszają dóbr osób trzecich, oraz w przypadku wygranej wyraża zgodę na opublikowanie na stronach Serwisu imienia, aliasu adresu internetowego oraz miejscowości zamieszkania.
12. Nagrodą w Konkursie jest jedna bezpłatna wejściówka na konferencję Internet ASAP, odbywająca się w Krakowie w dniach 7-8 marca 2013 r.
13. Przed losowaniem Nagród każdemu Uczestnikowi spełniającemu warunki określone w pkt 4 zostanie przypisany numer porządkowy odpowiadający kolejności nadesłania zgłoszenia.
14. Zwycięzca zostanie wyłoniony spośród wszystkich Uczestników Konkursu w drodze losowania numeru porządkowego przypisanego do Uczestnika według zasady określonej w punkcie 13.
15. Losowanie Zwycięzców zostanie przeprowadzone za pomocą systemu www.randomizer.org.
16. Nagrodę określoną w pkt 12 otrzyma Uczestnik, którego numer porządkowy zostanie wylosowany przez system www.randomizer.org.
17. Organizator do dnia 5 marca 2013 r. opublikuje na stronie Serwisu www.Marketingkobiet.pl dane Zwycięzców Konkursu, tj. imię, alias adresu e-mailowego (bez podawania pełnego adresu e-mail), pod jakim Uczestnik jest zarejestrowany w newsletterze www.MarketingKobiet.pl, oraz miejscowość zamieszkania, i zawiadomi go pocztą elektroniczną o przyznaniu nagrody.
18. Zwycięzca w ciągu 24 godzin od wysłania przez Organizatora powiadomienia zobowiązany jest przesłać zwrotnie pocztą elektroniczną wiadomość zawierającą dane umożliwiające przekazanie nagrody na terenie Polski. W przypadku braku takiej informacji zwrotnej, losowanie kolejnego numeru porządkowego zostanie powtórzone zgodnie z zasadami pkt. 15 i Nagroda zostanie przyznana Uczestnikowi, do którego został przypisany kolejny wylosowany numer.
19. Zwycięzca nie może przenieść praw do przyznanej mu Nagrody na osoby trzecie ani otrzymać pieniężnego ekwiwalentu wartości nagrody.
20. Odbiór Nagrody odbywa się przy wejściu na konferencję Internet ASAP. Dane Zwycięzcy zostaną wpisane na listę osób uprawionych do bezpłatnego wejścia na wydarzenie.
Opublikowano: 27 lutego 2013 r.