Z wielką przyjemnością, już po raz drugi w naszym serwisie, ogłaszamy konkurs książkowy. Tym razem nagrodami będą książki specjalistyczne, dotyczące marketingu skierowanego do kobiet i napisane w języku angielskim. Są to 2 używane, ale w doskonałym stanie, pozycje:
- „Just Ask a Woman” autorstwa Mary Lou Quinlan
- “EVEolution. Understanding Women – Eight Essential Truths that Work in Your Business and Your Life” autorstwa Faith Popcorn i Lys Marigold
Aby zdobyć jedną z książek, wystarczy odpowiedzieć na 2 poniższe pytania:
- Podaj przynajmniej jeden tytuł książki napisanej przez Faith Popcorn (oczywiście poza „EVEolution”). Podpowiedź znajdziesz na stronie www.bebooks.pl
- W którym roku według raportu Boston Consulting Group średnia płaca kobiet w Stanach Zjednoczonych przewyższy średnią płacę mężczyzny? Podpowiedzi szukaj na stronie www.MarketingKobiet.pl (kategoria „Badania”).
Na odpowiedzi czekamy w dniach 04 – 20 marca 2010.
Przysyłajcie je na adres: kontakt@marketingkobiet.pl
Wśród osób, które nadeślą prawidłowe odpowiedzi na oba pytania, zostanie przeprowadzone losowanie zwycięzców za pomocą systemu www.randomizer.org. Szczegółowe warunki konkursu określa Regulamin.
Fundatorem nagród jest księgarnia www.bebooks.pl oferująca szeroki wybór używanych książek w języku angielskim w takich dziedzinach jak: marketing, reklama, zarządzanie, PR, branding i inne. Dziękujemy!
Regulamin konkursu książkowego „Zapytaj i Zrozum Kobietę!”
1 Organizatorem Konkursu Książkowego pod nazwą „Zapytaj i Zrozum Kobietę” jest Serwis internetowy www.MarketingKobiet.pl zwany dalej Organizatorem.
2 Fundatorem Nagród jest księgarnia internetowa www.bebooks.pl z siedzibą w Warszawie.
3 Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne, a Uczestnik przystępując do Konkursu akceptuje Regulamin Konkursu i wszystkie zawarte w nim postanowienia.
4 Aby wziąć udział w Konkursie, należy jednocześnie spełnić poniższe warunki:
4.1 Przesłać w dniach 04-20 marca 2010 r. e-mail na adres: kontakt@MarketingKobiet.pl ze zgłoszeniem konkursowym zawierającym jednocześnie:
i. poprawną odpowiedź na pytanie konkursowe: Podaj przynajmniej jeden tytuł książki napisanej przez Faith Popcorn (poza „EVEolution”) oraz
ii. poprawną odpowiedź na pytanię konkursowe: W którym roku według raportu Boston Consulting Group średnia płaca kobiet w Stanach Zjednoczonych przewyższy średnią płacę mężczyzny?
4.2 imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania w Polsce użytkownika.
4.3 W tytule wiadomości e-mail należy wpisać tytuł książki: „Zapytaj i Zrozum Kobietę”.
5 Uczestnik zobowiązany jest wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych:
5.1 Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora Konkursu i Fundatora Nagród zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, w celu organizacji i przeprowadzenia Konkursu.
5.2 Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez Organizatora Konkursu i Fundatora Nagród. Dane są chronione zgodnie z ustawą z 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
6 Podanie danych osobowych w Konkursie jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwia udział w Konkursie.
7 Zgłoszenia nie spełniające wymogów określonych w pkt 4, nie będą brane pod uwagę i nie wezmą udziału w losowaniu nagród.
8 Po przesłaniu zgłoszenia, Uczestnik Konkursu, nie może zgłaszać do niego poprawek. Pod uwagę brane będzie wyłącznie pierwsze zgłoszenie Uczestnika.
9 Przesyłając odpowiedź, Uczestnik oświadcza, że nadesłane dane nie naruszają dóbr osób trzecich oraz w przypadku wygranej wyraża zgodę na opublikowanie na stronach Serwisu imienia i nazwiska oraz miejscowości zamieszkania.
10 Nagrodami w Konkursie są:
10.1 Używana Książka “Just Ask a Woman” autorstwa Mary Lou Quinlan
10.2 Używana Książka “EVEolution. Understanding Women – Eight Essential Truths that Work in Your Business and Your Life” autorstwa Faith Popcorn i Lys Marigold
11 Przed losowaniem Nagród każdemu Uczestnikowi spełniającemu warunki określone w pkt 4 zostanie przypisany numer porządkowy odpowiadający kolejności nadesłania zgłoszenia.
12 Zwycięzca zostanie wyłoniony spośród wszystkich Uczestników Konkursu w drodze losowania numeru porządkowego przypisanego do Uczestnika według zasady określonej w punkcie 9.
13 Nagrodę określoną w pkt 10, ust. 10.1 otrzyma Uczestnik, którego numer porządkowy został wylosowany jako pierwszy.
14 Nagrodę określoną w pkt 10, ust. 10.2 otrzyma Uczestnik, którego numer porządkowy został wylosowany jako drugi.
15 Organizator do dnia 22 marca 2010 roku opublikuje na stronie Serwisu www.Marketingkobiet.pl dane Zwycięzców Konkursu, tj. imię, nazwisko, miejscowość zamieszkania i zawiadomi go pocztą elektroniczną o przyznaniu nagrody. Zwycięzca w ciągu 5 dni od wysłania przez Organizatora powiadomienia, zobowiązany jest przesłać zwrotnie pocztą elektroniczną wiadomość zawierającą dane umożliwiające przekazanie nagrody na terenie Polski. W przypadku braku takiej informacji zwrotnej, Nagroda zostanie przyznana Uczestnikowi, do którego został przypisany kolejny numer porządkowy.
16 Zwycięzca nie może przenieść praw do przyznanej mu Nagrody na osoby trzecie ani otrzymać pieniężnego ekwiwalentu wartości nagrody.
17 Nagrody zostaną przesłane pocztą przez Fundatora.
Tagi: konkurs książka
4 komentarzy
To bardzo miłe, co Pan pisze, dziękuję za te ciepłe słowa. A byłam przekonana, że książka nie istnieje, a jej wyimaginowany tytuł to aluzja względem WM!
Z tego co widzę, to książka dotyczy w sensie dosłownym zdrad, związków, psychologii, spraw formalnych w przypadku potencjalnego rozwodu. I na dodatek nowiutka pozycja – z tego miesiąca! Mnie osobiście porady nie do końca dotyczą, bo męża jeszcze nie posiadam, ale Czytelniczkom / Czytelnikom może się przyda. Choć życzę, aby jak najrzadziej, a najlepiej: nigdy.
W najbliższy poniedziałek Agnieszka Strzałka będzie pisała o zdradach męskich i damskich, podając rownież dane na ten temat z najnowszego raportu (publikowanego 8 albo 9 marca br.) „Seks Polaków w Internecie” prof. Zbigniewa Izdebskiego. Zapraszam do poczytania.
A na WM będę wracać
Lubię czytać to co Pani pisze. Przekomarzam się z zasady, bo taki mam charakter – paskudny dość, przyznaję.
Nie uważam też, by zdradziła Pani WM. Natomiast przeczytałem ostatnio – jednym tchem! – książeczkę, która – moim zdaniem ma wiele wspólnego z kobiecym marketingiem. i dlatego własnie pozwoliłem sobie zarekomendować „Porady na zdrady”.
Pozdrawiam serdecznie i sukcesów Marketingowi Kobiet życzę. Robi Pani bardzo dobrą robotę.
Panie Purkrapku,
No to mnie Pan zaskoczył! Nie ukrywam, że bardzo miło
Ma Pan na pewno trochę racji, ale tylko trochę. Z mojego punktu widzenia pisanie u siebie nie jest zdradą, a jest efektywniejszym wykorzystaniem czasu, w szczegółności dlatego, że zbyt dużo mam tematów do opisania z zakresu marketingu skierowanego do kobiet, niż innego. Chciałby to Pan czytać na WM? Jeśli tak, to równie dobrze można to robić i tu. Poza tym przekomarzał się Pan ze mną często, więc nie jestem taka pewna, czy lubił Pan czytać, co napisałam.
Ja pamiętam, że obiecałam, że będę pisywać i tu, i tam. I stale tą obietnicę pamiętam. I dotrzymam.
A ja polecam „Porady na zdrady” zanim będzie za późno…