Do niedawna w języku polskim była wydana tylko jedna publikacja książkowa o marketingu do kobiet. Teraz się to zmieniło! Katarzyna Pawlikowska, współzałożycielka agencji Garden of Words oraz Marek Poleszak napisali pierwszą polską książkę o komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet pt. ‘CZUJESZ?’, a wydało ją Wydawnictwo Ekonomiczne CeDeWu.
Opisuje uwarunkowania zachowań konsumenckich kobiet, ich wartości, preferencje oraz oparte o nie zasady konstruowania komunikacji do kobiet. Znalazły się w niej również przykłady z polskiego rynku i praktyczne porady dotyczące zastosowania omawianej wiedzy. Tytuł książki ‘CZUJESZ?’ to autorskie hasło Katarzyny Pawlikowskiej będące akronimem, którego każda z liter oznacza jeden z kodów kobiecej komunikacji. Zapamiętanie ich znaczeń znaczeni ułatwia przyswojenie sobie wiedzy o marketingu do kobiet.
Książka dopiero od kilku tygodni jest dostępna w księgarniach i stanowi pozycję obowiązkową każdego marketera tworzącego oferty i komunikację do kobiet.
Dzisiaj mam przyjemność ogłosić konkurs, w jakim można wygrać jedną z dwóch książek z autografem Katarzyny Pawlikowskiej. Fundatorem nagród jest Wydawnictwo Ekonomiczne CeDeWu.
Aby wygrać nagrodę, należy:
- odpowiedzieć na jedno proste pytanie konkursowe: co według Ciebie w komunikacji do kobiet jest najważniejsze?
- być zarejestrowanym użytkownikiem newslettera http://www.marketingkobiet.pl/
Odpowiedzi proszę przesyłać w dniach 27 czerwca – 6 lipca 2011 na adres: konkurs.marketing@gmail.com
Szczegółowe warunki konkursu określa Regulamin Konkursu.
Regulamin konkursu książkowego „CZUJESZ?”
1 Organizatorem Konkursu Książkowego pod nazwą „CZUJESZ?” jest Serwis internetowy www.MarketingKobiet.pl zwany dalej Organizatorem.
2 Fundatorem Nagród jest Wydawnictwo CeDeWu z siedzibą w Warszawie.
3 Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne, a Uczestnik przystępując do Konkursu, akceptuje Regulamin Konkursu i wszystkie zawarte w nim postanowienia.
4 Aby wziąć udział w Konkursie, należy jednocześnie spełnić poniższe warunki:
4.1 Być zarejestrowanym użytkownikiem newslettera MarketingKobiet.pl.
4.2 Przesłać w dniach 27 czerwca – 6 lipca 2011 r. e-mail na adres: konkurs.marketing@gmail.com ze zgłoszeniem konkursowym zawierającym:
i. krótką odpowiedź na pytanie: ‘co według Ciebie w komunikacji do kobiet jest najważniejsze?’
ii. imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania Uczestnika w Polsce,
iii. e-mail, pod jakim Uczestnik Konkursu zarejestrował się w newsletterze www.MarketingKobiet.pl i potwierdził rejestracją.
4.3 W tytule wiadomości e-mail należy wpisać: ‘CZUJESZ?’
5 Uczestnik jest zobowiązany wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych:
5.1 Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora Konkursu i Fundatora Nagród zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, w celu organizacji i przeprowadzenia Konkursu.
5.2 Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez Organizatora Konkursu i Fundatora Nagród. Dane są chronione zgodnie z ustawą z 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
6 Podanie danych osobowych w Konkursie jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwia udział w Konkursie.
7 Zgłoszenia niespełniające wymogów określonych w pkt 4 nie będą brane pod uwagę i nie wezmą udziału w losowaniu nagród.
8 Po przesłaniu zgłoszenia Uczestnik Konkursu nie może zgłaszać do niego poprawek. Pod uwagę brane będzie wyłącznie pierwsze zgłoszenie Uczestnika.
9 Przesyłając odpowiedź, Uczestnik oświadcza, że nadesłane dane nie naruszają obowiązujących przepisów prawa, żadnych praw osób trzecich oraz zasad współżycia społecznego.
10 Przesłanie przez Uczestnika Konkursu wypowiedzi na pytanie konkursowe pkt. 4.2, jest równoznaczne ze złożeniem przez Uczestnika Konkursu oświadczenia, że wypowiedź ta jest wolna jest od praw i roszczeń osób trzecich oraz oświadczenia, że Uczestnik Konkursu ponosi odpowiedzialność z tytułu roszczeń osób trzecich, wynikających lub związanych z przesłaniem wypowiedzi na adres e-mail konkurs.marketing@gmail.com.
11 Przesyłając odpowiedź, Uczestnik oświadcza, że w przypadku wygranej wyraża zgodę na opublikowanie na stronach Serwisu imienia, aliasu adresu e-mailowego (bez podawania pełnego adresu e-mail), pod jakim Uczestnik jest zarejestrowany w newsletterze www.MarketingKobiet.pl, oraz miejscowość zamieszkania.
12 Nagrodami w Konkursie są dwie książki Wydawnictwa CeDeWu pt. ‘CZUJESZ?’ autorstwa Katarzyny Pawlikowskiej i Marka Poleszaka z autografem Katarzyny Pawlikowskiej.
13 Dwaj równorzędni zwycięzcy konkursu będą wyłaniani przez Jury składające się z Organizatora Konkursu oraz przedstawicieli agencji Garden of Words na podstawie najtrafniejszej odpowiedzi na pytanie konkursowe, o jakim mowa w pkt. 4.2.i.
14 Dokonując wyboru Zwycięzców Jury będzie brało pod uwagę w szczególności następujące kryteria odpowiedzi na pytanie konkursowe, o jakim mowa w pkt. 4.2.i.
14.1 Poprawność odpowiedzi.
14.2 Formę i kreatywność.
15 Każdy ze zwycięzców otrzyma jedną książkę Wydawnictwa CeDeWu pt. ‘CZUJESZ?’ autorstwa Katarzyny Pawlikowskiej i Marka Poleszaka z autografem Katarzyny Pawlikowskiej.
16 Organizator do dnia 10 lipca 2011 roku opublikuje na stronie Serwisu www.Marketingkobiet.pl dane Zwycięzców Konkursu, tj. imię, alias adresu e-mailowego (bez podawania pełnego adresu e-mail), pod jakim Uczestnik jest zarejestrowany w newletterze www.MarketingKobiet.pl, oraz miejscowość zamieszkania, i zawiadomi go pocztą elektroniczną o przyznaniu nagrody.
17 Zwycięzca w ciągu 5 dni od wysłania przez Organizatora powiadomienia zobowiązany jest przesłać zwrotnie pocztą elektroniczną wiadomość zawierającą dane umożliwiające przekazanie nagrody na terenie Polski. W przypadku braku takiej informacji, Jury wyłoni kolejnego zwycięzcę, zgodnie z zasadami o jakich mowa w pkt. 14.
18 Zwycięzca nie może przenieść praw do przyznanej mu Nagrody na osoby trzecie ani otrzymać pieniężnego ekwiwalentu wartości nagrody.
19 Nagrody zostaną przesłane pocztą przez Organizatora Konkursu.
Opublikowano: 27 czerwca 2011
Tagi: konkurs książka