„Szeptusze dziejki” to książka refleksyjna, pełna ciepła i mądrości. W każdym z krótkich opowiadań Szeptucha – kobieta potrafiąca odczyniać uroki, uzdrawiać chorych, pomagać potrzebującym – spotyka się z inną postacią, by rozwiązać jej problem. Często osoby te nie wiedzą nawet, co je tak naprawdę trapi, a w wielu wypadkach nie rozumieją intencji słów czy działań tej dobrej czarownicy. Helge Stefansson, debiutujący autor, w swojej książce zmusza do namysłu. Każdą z opowieści kończy morałem, wskazówką lub pytaniem nakazującym zastanowienie się nad tym, co jest w życiu naprawdę istotne. Sam lubi mówić o sobie, że pisze dla pożytku innych. W przypadku „Szeptuszych dziejków” się to sprawdza, bo kto zechce czerpać z wiedzy tytułowej wiedźmy, ten wiele wyniesie. Duży wpływ na charakter treści wywarło wieloletnie zainteresowanie pisarza buddyzmem oraz nauką Wschodu. Debiutant będący potomkiem chłopskiej rodziny o demokratycznych i intelektualnych (po mieczu) tradycjach i grackiej inteligencji osadnictwa znad Morza Azowskiego, opisując pogańskie tradycje Słowian ze wschodu Polski, chroni je przed zapomnieniem i wyśmianiem przez cywilizację nowoczesnych technologii. Na Podlasiu: w Białymstoku, Hajnówce, czy małych miejscowościach, Szeptuchy do dzisiaj przyjmują potrzebujących pomocy. Jakkolwiek można mieć różny stosunek do wróżb i zabobonów, to Helge Stafansson utwierdza w przekonaniu, że służą one słusznym celom.
Od dzisiaj można wygrać 1 z 3 książek pt. „Szeptusze dziejki” Wydawnictwa DOBRE. Wystarczy tylko podać poprawną odpowiedź na pytanie:
Jakie jest imię i nazwisko lektorki czytającej audiobook „Smak miodu”?
Podpowiedź można znaleźć na stronie http://audioteka.nextshop.pl/
Na odpowiedzi czekamy w dniach 2 – 13 grudnia 2009. Przysyłajcie je na adres: kontakt@marketingkobiet.pl
Zasady konkursu
- Organizatorem konkursu pod nazwą „Szeptusze dziejki” zwany dalej Konkursem jest Serwis internetowy www.MarketingKobiet.pl zwany dalej Organizatorem.
- Przystępując do Konkursu uczestnik jest akceptuje Zasady konkursu w całości.
- Aby wziąć udział w Konkursie należy jednocześnie spełnić poniższe warunki:
- przesłać w dniach 2-13 grudnia 2009 r. e-mail na adres: kontakt@MarketingKobiet.pl ze zgłoszeniem konkursowym zawierającym: poprawną odpowiedź na pytanie konkursowe: Jakie jest imię i nazwisko lektorki czytającej audiobook „Smak miodu”? oraz podać swoje imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania.
- w tytule wiadomości e-mail należy wpisać tytuł książki: „Szeptusze Dziejki”.
- Zgłoszenia nie spełniające wymogów określonych w pkt 3, nie będą brane pod uwagę.
- Po przesłaniu zgłoszenia, uczestnik Konkursu, nie może zgłaszać do niego poprawek. Pod uwagę brane będzie wyłącznie pierwsze zgłoszenie uczestnika.
- Przesyłając odpowiedź, uczestnik oświadcza, że nadesłane dane nie naruszają dóbr osób trzecich oraz wyraża zgodę na opublikowanie imienia i nazwiska oraz miejscowość zamieszkania w przypadku wygranej na stronach Serwisu.
- Zwycięzca zostanie wyłoniony spośród wszystkich uczestników Konkursu spełniających warunki określone w pkt 3. Nagrodę, będącą książką pt. „Szeptusze dziejki”, autor: Helge Stefansson, otrzyma kolejno 13, 23 i 33 osoba, która nadeśle poprawne odpowiedzi.
- Organizator do dnia 15 grudnia 2009 roku opublikuje na stronie Serwisu www.Marketingkobiet.pl dane zwycięzcy Konkursu i zawiadomi go pocztą elektroniczną o przyznaniu nagrody. Nagrodzony uczestnik w ciągu 5 dni od wysłania przez Organizatora powiadomienia, zobowiązany jest przesłać zwrotnie pocztą elektroniczną wiadomość zawierającą dane umożliwiające przekazanie nagrody. W przypadku braku takiej informacji zwrotnej, nagroda zostanie przyznana osobie nastepnej w kolejności, która spełniła warunki pkt 3.
- Dane osobowe uczestników Konkursu będą wykorzystywane zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926.) i przetwarzane w celach przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia zwycięzcy, przyznania, ogłoszenia imienia, nazwiska i miejscowości zamieszkania zwycięzcy oraz wydania nagrody.
- Podanie danych osobowych w Konkursie jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwia udział w Konkursie.
Tagi: konkurs książka