Kiedy Mercedes tworzył 4 lata temu reklamę dla jednego ze swoich modeli samochodów, na pewno nie weryfikował danych mówiących o tym jak wiele kobiet kupuje samochody lub uczestniczy w podjęciu decyzji o zakupie. Być może piękno bez umysłu jest niczym – jak twiedzą twórcy reklamy – ale posiadanie mózgu bez jego użytkowania jest samobójstwem. Zwłaszcza, gdy dzisiejsze dane wskazują, że 60% kobiet w USA kupuje nowe samochody, 53% kupuje używane, a 80% ma wpływ na decyzję zakupową. Reklama została zakazana.
Za to Porsche w tym samym roku zauważyło, że niektóre kobiety kochają samochody. I kocha je z wzajemnością.
W dwa lata później Porsche odważyło się na wiele więcej. Przedstawilo swój samochód jako obiekt pożądania kobiet, jednocześnie pokazując, że marka nie pozostaje obojętna wobec płci pięknej.
Tagi: mercedes porsche samochód