Niedawno miał miejsce w Polsce Dzień Chłopaka, obchodzony 30 września i z tej okazji serwis Ceneo.pl opublikował raport dotyczący preferencji zakupowych mężczyzn. Badania do raportu przeprowadzono we wrześniu br i o ile mężczyźni zazwyczaj mniej chętnie wypowiadający się w ankietach, niż kobiety, to w tym przypadku stanowili aż 65% z grupy 1.585 respondentów. Z odpowiedzi panów wynika, że ponad połowa panów (52%) nie obchodzi tego święta. W przeprowadzonej ankiecie jedno z zadanych pytań dotyczyło najczęściej odwiedzanych przez mężczyzn grup produktów serwisu Ceneo.pl. Spośród 21 kategorii, najbardziej popularnymi okazały się grupy: „sprzęt RTV” – 23 %, oraz „komputery” – 22%. Na to samo pytanie odpowiedziały również Panie – u kobiet bezkonkurencyjna okazała się kategoria „odzież, obuwie, dodatki”.
Panowie zostali zapytani o to, jaki prezent na Dzień Chłopaka chcieliby dostać. Spośród podanych opcji najwięcej głosów zyskała płyta CD. Na drugim miejscu znalazł się zegarek, a na trzecim z alkohol oraz konsola do gier. Mało popularne okazały się chętnie kupowane przez Panie ubrania – krawat, bluza, czy sweter to niezbyt trafny pomysł na prezent. Rodzaj prezentu korelował też z jego ceną – mężczyźni zapytani o to, jaka kwota powinna być przeznaczona na prezent wskazywali aż 46%, że do 50 złotych.
Całość raportu serwis Ceneo.pl udostępnił na swojej stronie: www.ceneo.pl/info/meskie_zakupy_online.pdf.
Tagi: chłopak prezent