W poniedziałek 19 listopada upłynął termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu książkowego, w jakim można było wygrać jedną z dwóch egzemplarzy książki ‘Kobiety i ich wpływ na biznes’ oraz kupony upoważniające do rabatu 10% na zakupy w księgarni internetowej dlamarketera.pl, będącej jednocześnie fundatorem nagród.
Aby wygrać nagrodę, wystarczyło polecić trzy książki, które mogą pomóc kobietom w skutecznym prowadzeniu biznesu i uzasadnić ich wybór.
Spośród nadesłanych odpowiedzi jury złożone z przedstawicieli księgarni dlamarketera.pl oraz mojej osoby wybrało następujące wypowiedzi, a tym samym wyłoniło Zwycięzów konkursu:
1. Pani Agnieszka z Warszawy, alias: ag.pogorzelska, odpowiedź:
- ‘Grzeczne dziewczynki nie awansują’ – może i nie awansują, ale ta książka pomaga podjąć decyzję: jeśli w swojej pracy nic więcej już nie osiągnę, to… pójdę na swoje. Będę sobie szefem i wykorzystam wszystkie sztuczki niegrzecznych dziewczynek
- ‘Zakupy na obcasach’. Tu sprawa jest trochę bardziej skomplikowana. Większość z nas prowadzi własną działalność, która jest najczęściej skierowana (jako usługa albo produkt) do innych kobiet. Ta książka pomaga dobrze wykorzystać znajomość siebie i innych kobiet do tego, aby stworzyć idealną reklamę siebie, skierowaną do innych kobiet.
- ‘RozGROMić konkurencję’ Generał Polko napisał tę książkę na bazie własnych doświadczeń. Powiem tak – panowie w swoich obszernych gabinetach nie wykorzystają podstawowej wiedzy tam zawartej, a kobiety – owszem. Wiedzy tak banalnej, jak np. powtarzanie „rozkazu” (zadania) po to, aby mieć pewność, że obie strony (zlecający i zleceniobiorca) dobrze je rozumieją, czy też dlaczego warto wykorzystać w pracy wzajemne uczenie się od innych pracowników.
2. Pani Maria z Krakowa, alias: mariadubis, odpowiedź:
- Książka pt.’Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę’ pomaga zrozumieć, że przejście ‘na swoje’ .htmlwcale nie jest takie trudne. Uświadamia, że własne pasje i marzenia można przekształcić w materialny zysk.
- Książka ‘City Girl Kobieta, która podbiła londyńską giełdę. Historia prawdziwa’. Na przykładzie konkretnej kobiety możemy przekonać się, że w płci pięknej tkwi niezwykła siła przedsiębiorczości. Nie jest to poradnik, ale opowieść o niezwykłej mocy kobiecego „ja”.
- Książka ‘Sukces Pisany Szminką’. To z kolei opowieść kobiety, która samej udało się osiągnąć szczyty kariery. Jest to historia z pierwszej ręki od tej, która przeszła drogę ‘od zera do milionera’ dla tych, które o tym marzą.
Obie Panie otrzymują w konkursie nagrodę w postaci książki ‘Kobiety i ich wpływ na biznes’ oraz kupon upoważniający do zakupu książek z dodatkowym10% rabatem w księgarni dlamarketera.pl ważny przez 3 miesiące od daty rozstrzygnięcia konkursu
Trzecie i czwarte miejsce ex aequo zajęły:
3. Pani Justyna z Sosnowca, alias: guljustyna
4. Pani Sandra z Gliwic, alias: s.dudowska
Obie Panie otrzymują w konkursie nagrodę w formie kuponu upoważniającego do zakupu książek z dodatkowym 10% rabatem w księgarni dlamarketera.pl ważny przez 3 miesiące od daty rozstrzygnięcia konkursu.
Mamy nadzieję, że ‘Kobiety i ich wpływ na biznes’ będzie ciekawą i inspirującą lekturą, zaś kupony przydadzą się do zakupów nie tylko przy okazji robienia prezentów na Mikołajki i pod choinkę. Więcej rekomendacji uczestników konkursu na stronie Fundatora nagród – księgarni dlamarketera.pl.
W imieniu Fundatora oraz własnym dziękujemy za udział w konkursie i serdecznie gratulujemy Zwyciężczyniom. Zapraszamy wszystkich do odwiedzania serwisów MarketingKobiet.pl i dlamarketera.pl. Niedługo ogłosimy informację o planowanej wspólnie niespodziance. Bądźcie czujni i śledźcie nas również na Facebooku: dlamarketera.pl oraz Marketing Kobiet.
Nagrody zostaną przesłane przez Fundatora, księgarnię dlamarketera.pl.
Tagi: konkurs książka