Miło mi poinformować, że zostaliśmy patronem medialnym ważnego wydarzenia sprzyjającego rozwojowi wiedzy o marektingu skierowanym do kobiet. Są nim:
warsztaty ‚Marketing skierowany do kobiet – konsument płci żeńskiej’ odbywające się w warszawskim hotelu Novotel Centrum (czyli dawnym Forum) w dniach 10 – 11 października 2011.
Po raz pierwszy to wydarzenie miało miejsce w zeszłym roku, kiedy to byliśmy nie tylko jego patronem i aktywnie konsultowaliśmy program, pomagając stworzyć jego ostateczny kształ, ale także przeprowadziliśmy warsztaty ‚Jak do niej nie mówić’. W tym roku organizator, firma MM Conferences, będzie się koncentrowała konkretnie na kobiecie jako konsumentce. Dzieje się tak, ponieważ kobiety stanowią najsilniejszą grupę na rynku konsumentów i dlatego ich potencjał konsumencki może być największą szansą dla rozwoju współczesnego biznesu. Cieszy niezmiernie fakt, że wydarzenie odbywa się po raz kolejny, ponieważ stąd już tylko krok do jego cykliczności.
Jak budować relację z kobietą konsumentką, jak do niej dotrzeć? Skuteczne sposoby na kreowanie kampanii reklamowej skierowanej do kobiet oraz umiejętne wykorzystywanie serwisów społecznościowych w działaniach marketingowych? Na te i inne pytania odpowiedzą podczas dwudniowych warsztatów eksperci w dziedzinie skutecznej komunikacji marketingowej dedykowanej kobietom. Umiejętność tworzenia komunikatu dedykowanego paniom oraz zrozumienie kobiecej strony komunikacji, to dla współczesnego świata marketingu kluczowy punkt strategiczny. Zrozumienie kobiecej natury pozwoli na trafne dopasowanie wypromowanego produktu do kanału dystrybucji.
GŁÓWNE ZAGADNIENIA:
- Czym jest komunikacja skierowana do kobiet?
- Kobiece kody komunikacji – jak dotrzeć do współczesnych kobiet?
- Jak budować relacje z kobietą konsumentką?
- Jak skutecznie kreować kampanię reklamową skierowaną do kobiet?
- Narzędzia komunikacji w reklamie kobiecej
- Mów do niej przez social media
- Siła marketingu szeptanego w reklamie kobiecej
- Sztuka i biznes – specyfikacja pozycjonowania luksusowych marek w internecie
Więcej informacji o konferencji:
www.mmcpolska.pl
Kontakt:
Paulina Gawryszewska
Tel. (22) 379-29-14
e-mail: p.gawryszewska@mmcpolska.pl