Na świecie rośnie liczba ludzi otyłych i mających nadwagę. Jesteśmy dopiero na początku boomu na produkty do odchudzania, mimo, że na rynkach światowych i europejskich w każdym miesiącu pojawiają się nowe produkty wspierające utratę wagi. O ten kawałek tortu postanowił zawalczyć koncern Nestle, wypuszczając na rynek francuski wodę Contrex z podwyższoną ilością wapnia, który przyspiesza metabolizm, a zatem i utratę wagi. Zasada jest tu prosta: im więcej ktoś pije tej wody, tym szybciej powinien tracić zbędne kilogramy. Oczywiście należy przy tym przestrzegać zasad zbilansowanej diety oraz regularnie ćwiczyć.
Odchudzanie kojarzy się kobietom z wysiłkiem i wyrzeczeniami. Ale wcale tak być nie musi. I najwyraźniej ta idea stanęła za niezwykle ciekawym działaniem marketingowym firmy, w jakim jego uczestniczki w bardzo przyjemny i prosty sposób mogą stracić w kilka minut aż 2000 kalorii (grupowo, nie oddzielnie). Domyślnym odbiorcą kampanii Contrexperience realizowanej przez agencję Marcel Paris są kobiety. To widać dlaczego: 10 rowerów treningowych ma kolor różowy (ach te stereotypy!). Niewielu mężczyzn chciałoby publicznie wsiąść na różowy rower, aby nie być podejrzewanym o zniewieścienie czy też inną orientację seksualną. Dlatego na rowery pewnie zasiadają kobiety. To zaś co się dzieje po tym, gdy grupa kobiet naraz zaczyna pedałować, powoduje nie tylko wielki entuzjazm kobiet, ale też skłania je do czynienia tego z większą energię i werwą. Rzadko przecież się zdarza, żeby siłą swoich mięśni wyświetlić z różowych neonów na budynku kilkumetrowego przystojniaka robiącego striptease.
Działanie o charakterze happeningu przyciąga mnóstwo gapiów i wywołuje pozytywne reakcje (a zatem wiąże z marką) wśród całego tłumu. Pomysł jest oryginalny i mówi o wodzie wspomagającej odchudzanie o wiele więcej, niż tradycyjne spoty promujące środki na utratę wagi.
Tagi: ochudzanie striptease woda