Marketera, gdy robi reklamę, obchodzi najczęściej tylko to, żeby odniosła skutek: zwiększyła sprzedaż i przychody lub budowała pozytywny wizerunek, co zresztą i tak w długim okresie ma się przełożyć na większą chęć klientów do korzystania z produktów danej firmy. Rzadko ktokolwiek zadaje sobie pytanie, co się dzieje z niepotrzebnymi już reklamami. Wiele z nich po prostu trafia na śmietnik, gdzie rozkładać się będzie przez tysiące lat. Ale nie w przypadku reklam Multikina. Ich reklamy dostaną drugą szansę na bycie przydatnymi. Na stronie 2-lives.pl można zakupić torby uszyte z wielkoformatowych bannerów promujących wcześniej różne hity kinowe.
To powtórne, kreatywne wykorzystanie materiału wpisuje się w ekologiczne działania, które dobrze przemawiają do kobiet. Panie są o wiele częściej niż mężczyźni zaangażowane w działania charytatywne, społeczne i proekologiczne. Mają silne skłonności altruistyczne, bo z racji chęci budowania dobrych relacji i dbania o innych ludzi, pragną czynić świat lepszym. Dlatego torby z bannerów reklamowych mogą stać się popularne nie tylko dzięki ich unikatowości – bo każda torba jest niepowtarzalna – ale również z powodów docierania do kobiet z ideą chronienia środowiska, jako wspólnego dobra wszystkich ludzi. Sądzę, że sporo kobiet będzie skłonnych wydać pieniądze na torbę wymownie zaświadczająca o tym, że jego właścicielka sercem i duszą jest za działaniami proekologicznymi.
Trzeba przyznać, ze same torby są niezwykle pomysłowe – zarówno pod względem samego kroju, jak i ze względu na wykorzystany wzór. Producenci zwracają uwagę, że mogą one posiadać niewielkie przebarwienia i przetarcia, lecz wynika to z ich pierwotnego celu, jaki miały spełniać – powiewając na wietrze i promując film. To tylko podkreśla ich niepowtarzalność i nadaje dodatkowego ekologicznego sznytu.
Z bannerów wykonane są 4 kolekcje: Lapsus – torba na laptopa 15,4 cala, wykładana w środku gąbką (dostępna również w wersji dla mężczyzn), Sybil – torba damska na ramię, Euforia – damska torba – worek oraz model Uniwers – dla każdego. Obecnie dostępne modele powstały z reklam filmów takich, jak m.in. „Odlot”, „Załoga G”, „Lato Muminków”, „Ostatnia akcja” czy „Miłość na wybiegu”. Fani horrorów również znajdą coś dla siebie: kilka egzemplarzy toreb to baner reklamujący produkcję „Egzorcyzmy Dorothy Mills”.
Tagi: ekologia kino torba