Coraz więcej mężczyzn zaczyna dbać o siebie i swoją higienę. Jednak wciąż nie wszyscy. Dla osób przebywających z takimi osobami, które nie przykładają się do swojej podstawowej toalety, może być to przykre. Świetnie zauważył to producent oddychających butów Geox.
Geox to buty nie tylko dla mężczyzn, ale także dla kobiet i dzieci. Kobiet z natury bardziej dbających o swoją higienę, nie trzeba przekonywać specjalnie do kupowania produktów sprzyjających poprawie jej utrzymania, zarówno dla samych siebie, jak i rodziny – partnerów oraz dzieci. Zatem skierowanie tak silnego przekazu do mężczyzn – i to samotnych, bo gdyby żyli z kimś w związku, to tenże albo dawno by się rozpadł, albo partnerka dawno już zaradziłaby problemowi nadmiernej potliwości stóp – może w prosty sposób rozszerzyć grupę docelową obietnicą pozbycia się nieprzyjemnego zapachu. Chęć, a nawet konieczność przebywania z innymi ludźmi w grupie oraz lęk przed odrzucenia w niej, sprawia, że Geox może pozyskać nowych klientów w tej grupie docelowej, która dotychczas nie była zainteresowana nie takim obuwiem. Ta reklama to jednakże coś więcej niż tylko zwiększanie target oraz potencjalnych wpływów ze sprzedaży. To edukacja panów na rzecz utrzymania swojego ciała w czystości i dobrym zdrowiu. A dzięki temu wszystkim będzie się żyło lepiej.
Tagi: buty dla mężczyzn Geox