Ponad półtora roku temu pisałam o prostym, ale innowacyjnym produkcie dla kobiet, który umożliwia załatwienie swoich potrzeb fizjologicznych bez potrzeby zdejmowania ubrania i bielizny. Chodzi o produkt GoGirl. Jest to mały, silikonowy, specjalnie wyprofilowany lejek, przez jaki każda pani może zrobić siusiu w sytuacji, gdy w pobliżu nie może znaleźć toalety. Po włożeniu lejka pod bieliznę można załatwić się w pozycji stojącej, bez kłopotliwego szukania ustronnego miejsca, w jakim można zdjąć dolną część garderoby i przykucnąć. Produkt wykonany z odpornego na rozwój bakterii medycznego silikonu jest wielorazowego użytku. Po użyciu wystarczy przepłukać go wodą, osuszyć i schować do plastikowego opakowania.
Każda kobieta była z pewnością nie raz w tak kłopotliwej sytuacji i zna towarzyszące temu uczucie skrępowania. GoGirl wybawia kobiety z tego kłopotu. Problem braku toalety nie jest już żadnym problemem z GoGirl.
Jeszcze do niedawna GoGirl był osiągalny tylko za granicą. Dzisiaj zaś ogłaszamy konkurs, w jakim można zdobyć ten wybawiający z kłopotu produkt. Jego fundatorem jest dystrybutor produktu na Polskę:
Aby wygrać jeden z pięciu ufundowanych produktów GoGirl, należy:
• Polubić na Facebooku stronę Marketing Kobiet: http://www.facebook.com/Marketing.Kobiet,
• Polubić na Facebooku stronę GoGirlPL: http://www.facebook.com/GoGirlPl,
• Podać 2 różne sytuacje, w jakich produkt GoGirl może się przydać, przy czym nie mogą to być sytuacje wymienione już na stronie www.GoGirl.pl.
Odpowiedzi proszę przesyłać w dniach 16 – 30 września 2011 na adres: konkurs.marketing@gmail.com
Szczegółowe warunki konkursu określa Regulamin Konkursu.
Regulamin konkursu ‘GoGirl’
1. Organizatorem Konkursu pod nazwą ‘GoGirl’ jest serwis internetowy www.MarketingKobiet.pl zwany dalej Organizatorem.
2. Fundatorem Nagród jest firma R&A Gadget Sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, prowadząca serwis internetowy www.GoGirl.pl.
3. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne, a Uczestnik przystępując do Konkursu, akceptuje Regulamin Konkursu i wszystkie zawarte w nim postanowienia.
4. Aby wziąć udział w Konkursie, należy jednocześnie spełnić poniższe warunki:
4.1. Być fanem strony Marketing Kobiet na Facebooku: http://www.facebook.com/Marketing.Kobiet.
4.2. Być fanem strony GoGirlPL na Facebooku: http://www.facebook.com/GoGirlPl.
4.3. Przesłać w dniach 16 – 30 września 2011 r. e-mail na adres: konkurs.marketing@gmail.com ze zgłoszeniem konkursowym zawierającym:
i. Dwa krókie opisy sytuacji, w jakich produkt GoGirl znajdzie swoje zastosowanie. Nie mogę to być sytuacje wymienione na stronie www.GoGirl.pl.
ii. Imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania Uczestnika w Polsce.
iii. Imię i nazwisko, pod jakim Uczestnik Konkursu zarejestrowany jest na Facebooku (jeśli te dane są inne niż imię i nazwisko podane w pkt 4.3.ii).
4.4. W tytule wiadomości e-mail należy wpisać: ‘GoGirl’.
5. Uczestnik jest zobowiązany wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych:
5.1. Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora Konkursu i Fundatora Nagród zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, w celu organizacji i przeprowadzenia Konkursu.
5.2. Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez Organizatora Konkursu i Fundatora Nagród. Dane są chronione zgodnie z ustawą z 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
6. Podanie danych osobowych w Konkursie jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwia udział w Konkursie.
7. Zgłoszenia niespełniające wymogów określonych w pkt 4 nie będą brane pod uwagę i nie wezmą udziału w konkursie.
8. Po przesłaniu zgłoszenia Uczestnik Konkursu nie może zgłaszać do niego poprawek. Pod uwagę brane będzie wyłącznie pierwsze zgłoszenie Uczestnika.
9. Przesyłając odpowiedź, Uczestnik oświadcza, że nadesłane dane nie naruszają obowiązujących przepisów prawa, żadnych praw osób trzecich oraz zasad współżycia społecznego.
10. Przesłanie przez Uczestnika Konkursu wypowiedzi na pytanie konkursowe pkt. 4.2, jest równoznaczne ze złożeniem przez Uczestnika Konkursu oświadczenia, że wypowiedź ta jest wolna jest od praw i roszczeń osób trzecich oraz oświadczenia, że Uczestnik Konkursu ponosi odpowiedzialność z tytułu roszczeń osób trzecich, wynikających lub związanych z przesłaniem wypowiedzi na adres e-mail konkurs.marketing@gmail.com.
11. Przesyłając odpowiedź, Uczestnik oświadcza, że w przypadku wygranej wyraża zgodę na opublikowanie na stronach Serwisu imienia, aliasu adresu e-mailowego (bez podawania pełnego adresu e-mail), z jakiego zostało dokonane zgłoszenie konkursowe oraz miejscowość zamieszkania.
12. Nagrodą w Konkursie jest jeden z pięciu produktów GoGirl.
13. Pięciu równorzędnych zwycięzców konkursu zostanie wyłonionych przez Jury składające się z Organizatora Konkursu oraz przedstawicieli Fundatora Nagród na podstawie najciekawszych odpowiedzi na zadanie konkursowe, o jakim mowa w pkt. w pkt 4.3.i.
14. Dokonując wyboru Zwycięzców Jury będzie brało pod uwagę w szczególności następujące kryteria odpowiedzi na zadanie konkursowe, o jakim mowa w pkt. w pkt 4.3.i:
14.1. Unikalność i kreatywność odpowiedzi.
14.2. Możliwość praktycznego zastosowania produktu GoGirl zgodnie z opisem nadesłanym przez Uczestnika Konkursu.
15. Każdy ze Zwycięzców otrzyma jeden produkt GoGirl.
16. Organizator do dnia 4 października 2011 roku opublikuje na stronie Serwisu www.Marketingkobiet.pl dane Zwycięzców Konkursu, tj. imię, alias adresu e-mailowego (bez podawania pełnego adresu e-mail), pod jakim Uczestnik jest zarejestrowany w newletterze www.MarketingKobiet.pl, oraz miejscowość zamieszkania. Organizator zawiadomi Zwycięzców pocztą elektroniczną o przyznaniu nagrody.
17. Zwycięzca w ciągu 5 dni od wysłania przez Organizatora powiadomienia zobowiązany jest przesłać zwrotnie pocztą elektroniczną wiadomość zawierającą dane umożliwiające przekazanie nagrody na terenie Polski. W przypadku braku takiej informacji, Jury wyłoni kolejnego zwycięzcę, zgodnie z zasadami o jakich mowa w pkt. 14.
18. Zwycięzca nie może przenieść praw do przyznanej mu Nagrody na osoby trzecie ani otrzymać pieniężnego ekwiwalentu wartości nagrody.
19. Nagrody zostaną przesłane pocztą przez Fundatora Nagród.
Tagi: konkurs nowy produkt