Ogłaszamy kolejny konkurs książkowy, w którym można wygrać jedną z czterech ciekawych książek pomagających w rozwoju własnej kariery zawodowej:
Fundatorem nagród jest Wydawnictwo BC.edu specjalizujące się w nowoczesnych, multimedialnych seriach edukacyjnych do nauki języków obcych dla młodzieży i dorosłych oraz w praktycznych poradnikach i podręcznikach dla ludzi biznesu.
Zapraszamy na stronę wydawnictwa www.bc.edu.pl
oraz księgarni www.ksiegarniabc.pl
Aby wygrać nagrodę, należy:
• odpowiedzieć na 2 pytania konkursowe:
1. Jaki tytuł nosi seria wydawnicza, do której należy książka „Asertywność i sztuka celnej riposty”?
2. Jaki tytuł nosi seria wydawnicza, do której należy książka „Zarządzanie stresem”?
(podpowiedzi należy szukać na stronie www.bc.edu.pl).
• Być zarejestrowanym użytkownikiem newslettera www.marketingkobiet.pl
Na odpowiedzi czekamy w dniach 5–15 lipca 2010. Przysyłajcie je na adres: konkurs.marketing@gmail.com.
Wśród osób, które nadeślą poprawne odpowiedzi, zostanie przeprowadzone losowanie zwycięzców za pomocą systemu www.randomizer.org.
Szczegółowe warunki konkursu określa poniższy Regulamin Konkursu.
Regulamin konkursu książkowego „Kobiety i kariera”
1. Organizatorem Konkursu Książkowego pod nazwą „Kobiety i kariera” jest Serwis internetowy www.MarketingKobiet.pl zwany dalej Organizatorem.
2. Fundatorem Nagród jest Wydawnictwo BC.edu z siedzibą w Warszawie.
3. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne, a Uczestnik przystępując do Konkursu, akceptuje Regulamin Konkursu i wszystkie zawarte w nim postanowienia.
4. Aby wziąć udział w Konkursie, należy jednocześnie spełnić poniższe warunki:
4.1 Przesłać w dniach 5–15 lipca 2010 r. e-mail na adres: konkurs.marketing@gmail.com ze zgłoszeniem konkursowym zawierającym:
i. poprawną odpowiedź na pytanie konkursowe: Jaki tytuł nosi seria wydawnicza, do której należy książka „Asertywność i sztuka celnej riposty”?
ii. poprawną odpowiedź na pytanie konkursowe: Jaki tytuł nosi seria wydawnicza, do której należy książka „Zarządzanie stresem”?
iii. imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania Uczestnika w Polsce.
iv. e-mail, pod jakim Uczestnik Konkursu zarejestrował się w newsletterze www.MarketingKobiet.pl i potwierdził rejestracją.
4.2 W tytule wiadomości e-mail należy wpisać: „Kobiety i kariera”.
5. Uczestnik jest zobowiązany wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych:
5.1 Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora Konkursu i Fundatora Nagród zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, w celu organizacji i przeprowadzenia Konkursu.
5.2 Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez Organizatora Konkursu i Fundatora Nagród. Dane są chronione zgodnie z ustawą z 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
6. Podanie danych osobowych w Konkursie jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwia udział w Konkursie.
7. Zgłoszenia niespełniające wymogów określonych w pkt 4 nie będą brane pod uwagę i nie wezmą udziału w losowaniu nagród.
8. Po przesłaniu zgłoszenia Uczestnik Konkursu nie może zgłaszać do niego poprawek. Pod uwagę brane będzie wyłącznie pierwsze zgłoszenie Uczestnika.
9. Przesyłając odpowiedź, Uczestnik oświadcza, że nadesłane dane nie naruszają dóbr osób trzecich, oraz w przypadku wygranej wyraża zgodę na opublikowanie na stronach Serwisu imienia i nazwiska oraz miejscowości zamieszkania.
10. Nagrodami w Konkursie są:
10.1 książka “Dziewczyna do wszystkiego. Jak unikać typowo kobiecych błędów na drodze do osiągnięcia sukcesu” autorstwa A. C. Anton
10.2 książka „Niegrzeczne dziewczynki robią karierę. Wskazówki dla kobiet, które chcą świadomie i skutecznie stosować zasady autopromocji” autorstwa B. Schneider
10.3 książka “Zasada nenufaru. Niszcząca moc żądzy posiadania. Menedżerowie i podwójna moralność. Jak chciwość sytych rujnuje świat” autorstwa D. Goeudeverta
10.4 książka „Frustracja – zawodowy zabójca. Męczy Cię praca? Nie zmieniaj jej, zmień siebie!” autorstwa V. Kitza, M. Tuscha
11. Przed losowaniem Nagród każdemu Uczestnikowi spełniającemu warunki określone w pkt 4 zostanie przypisany numer porządkowy odpowiadający kolejności nadesłania zgłoszenia.
12. Zwycięzca zostanie wyłoniony spośród wszystkich Uczestników Konkursu w drodze losowania numeru porządkowego przypisanego do Uczestnika według zasady określonej w punkcie 9.
13. Nagrody otrzyma 5 Uczestników, których numery porządkowe zostaną wylosowane.
14. Każdy ze zwycięzców będzie mógł wybrać jedną książkę spośród wymienionych w punktach: 10.1.–10.4., którą chce dostać jako nagrodę.
15. Organizator do dnia 20 lipca 2010 roku opublikuje na stronie Serwisu www.Marketingkobiet.pl dane Zwycięzców Konkursu, tj. imię, alias adresu e-mailowego (bez podawania pełnego adresu e-mail), pod jakim Uczestnik jest zarejestrowany w newletterze www.MarketingKobiet.pl, oraz miejscowość zamieszkania, i zawiadomi go pocztą elektroniczną o przyznaniu nagrody.
16. Zwycięzca w ciągu 5 dni od wysłania przez Organizatora powiadomienia zobowiązany jest przesłać zwrotnie pocztą elektroniczną wiadomość zawierającą dane umożliwiające przekazanie nagrody na terenie Polski. W przypadku braku takiej informacji zwrotnej Nagroda zostanie przyznana Uczestnikowi, do którego został przypisany kolejny numer porządkowy.
17. Zwycięzca nie może przenieść praw do przyznanej mu Nagrody na osoby trzecie ani otrzymać pieniężnego ekwiwalentu wartości nagrody.
18. Nagrody zostaną przesłane pocztą przez Fundatora.
Opublikowano: 5 lipca 2010 r.
Tagi: kariera konkurs książka