Ostatnio pisałam o reklamie Durexa z podkładem muzycznym Mozarta, więc skoro jesteśmy przy reklamach kierowanych do kobiet i muzyce klasycznej, to warto wspomnieć nienową już reklamę z wykorzystanym utworem „Lato” Vivaldiego. Spot Dare wykonany przez Take It Easy Films z końcowym przekazem „Dare. Change” dla odzieżowej marki Saga Clothing, jest reklamą motywującą do działania i nabrania odwagi do zmian nie tylko płeć piękną. Panom spot też się podoba.
Kobiety są wychowywane w taki sposób, by były mniej śmiałe od mężczyzn. Rodzice zachwycając się swoimi synami łażącymi po drzewach lub walącymi łopatką po głowie kolegów z piaskownicy za zabrane wiaderko, jednocześnie karcą córki. Lub co najmniej nie pochwalają zachowania, gdy te robią to samo. U wielu kobiet odwaga do podjęcia wyzwania jest potem stłumiona. Zatem spot Dare uderza dokładnie w to miejsce, gdzie kobiety widzą swoją słabość i niemoc. Do tego mistrzowsko dobrana kompozycja Lato Vivaldiego spina całość jako silny przekaz.
Tagi: kampania odwaga reklama wychowanie