Serwis internetowy onamagazyn.pl postanowił, poza wymiarem cyfrowym, zaistnieć również na papierze. Od 8 marca do sprzedaży miał trafić magazyn przedsiębiorczych kobiet – Ona w nakładzie 3 tys. sztuk i dostępny tylko w sieci Empik. To nowe pismo o biznesie dla kobiet, a jednocześnie pierwsze papierowe wydanie gazety, jakie Ona Media wprowadza na rynek.
Magazyn kierowany będzie do aktywnych kobiet, zamieszkałych w dużych i średnich miastach, w wieku od 23 do 50 lat. Ma być pisany lekkim i przystępnym stylem. W piśmie znajdą się m.in. porady dotyczące inwestowania, prawne, zdrowotne, informacje, jak założyć własną firmę, teksty poświęcone psychologii czy felietony eksperckie. W każdym numerze będą też sylwetki dwóch kobiet sukcesu – jednej szeroko znanej (w pierwszym numerze będzie to Justyna Kowalczyk), drugiej mniej znanej (w pierwszym numerze Kalina Ben Sira, właścicielka klinik „La Perla”). Miesięcznik liczyć będzie 68 stron i kosztować 12 zł. Dodatkowo na stronie internetowej będzie można zakupić e-wydanie miesięcznika. W planach jest również poszerzenie serwisu o elementy społecznościowe.
Pierwsze wydanie pisma wspierać będzie promocja w sieci Empik i działania promocyjne w serwisach społecznościowych (Facebook, Goldenline). Numery wydane od maja będzie już można zakupić także poza Empikiem, a nakład wzrośnie ponad trzykrotnie – do 10 tys. egzemplarzy.
Gratulujemy i życzymy sukcesów!
Tagi: magazyn pismo
3 komentarzy
Janusz Kolasinski…
Czy możesz udzielić mi więcej informacji na temat tego artykułu?…
Trafne spostrzeżenia. Mnie też zastanawia fakt, że z internetu medium przenosi się do druku, choć zawsze obserwowaliśmy do tej pory, że było na odwrót. Jeśli jednak ktoś stawia stronę na WordPressie, a potem decyduje się na wyjście do druku to dla mnie jest to też sygnałem, że pojawił się ktoś, kto za tym stoi z jakimś funduszem na rozwój (choć czy z dobrze wyliczonym biznes planem – o tym trudno przesądzać). Pierwsze numery nie zawsze się idealnie udają. Pisałam w paru nowo wchodzących na rynek magazynach i już po kilku numerach zmieniał się format, layout, koncepcja na zawartość – bo grupa docelowa się doprecyzowała i podejmowała decyzje czytlnictwem. Część z nich nie wytrzymała próby czasu, a część szybko ewoluowała i istnieje do dziś. Zatem, w istocie, czas pokaże, jak z tym magazynem będzie.
Samego WordPressa bym się nie czepiała. Na GL w wątku o wypasionych stronach postawionych na WP są przykłady takich cudeniek, że nigdy w życiu by się nie powiedziało, że to WP.
„Magazyn kierowany będzie do aktywnych kobiet, zamieszkałych w dużych i średnich miastach, w wieku od 23 do 50 lat. Ma być pisany lekkim i przystępnym stylem.” zabraklo jeszcze slowa luksusowy.
Odwiedzilem. Strona oparta na wordpressie bez jakichkolwiek treści więc mówienie „serwis internetowy” to trochę za dużo. Nowy magazyn chce wydawać z tego co widzę drukarnia więc koszty będą niższe. Na codzień widzimy odwrotny ruch tz papierowe magazyny stawiaja na internet tu ruch jest zupenie inny. Poswtaje nowy papierowy magazyn dla kobiet „wszelakich” nie ma wsparcia w internecie. Czy za 3 miesiące zobaczymy go nadal w empiku?