Książka dnia
Polub nas
-
Polecane strony
Marketing skierowany do kobiet to nie kolejna moda czy trend. To zrozumienie funkcjonowania, myślenia i postrzegania świata przez kobiety, czyli te osoby, które podejmują ponad 80% wszystkich decyzji zakupowych. Każdy produkt i kampania reklamowa mają swoją precyzyjnie określoną grupę docelową i działania marketingowe zmierzają do tego, by ta grupa była jak najbardziej usatysfakcjonowana. Jeśli chce się zatem kierować produkty, usługi i komunikację do kobiet, również trzeba dobrze poznać i zrozumieć swoje klientki, aby nie tylko dokonywały zakupów, ale również by rekomendowały produkty dalej. Dostosowanie produktów, komunikacji i sposobu ich dystrybucji do kobiecych potrzeb będzie niezbędne wszędzie tam, gdzie zaistnieje chęć poszerzania rynku, zdobycia większych udziałów oraz zwiększania przychodów.
Mężczyźni i kobiety różnią się od siebie na płaszczyźnie fizycznej, psychicznej, emocjonalnej, a także kulturowej. Obie płcie mają inne wartości, inaczej postrzegają i rozumieją otaczający świat oraz inaczej się zachowują. Poznanie tych różnic i lepsze dopasowanie oferty i komunikacji do płci odbiorcy oznacza większą satysfakcję klienta. A to ma przełożenie na kondycję i rozwój firmy.
Oferujemy rzetelną wiedzą merytoryczną dotyczącą kobiecych potrzeb, zachowań jako konsumentek, ich wartości, przekonań i postaw. Mówimy, jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce funkcjonowania firmy i jej produktów na rynku. Koncentrujemy się głównie na następujących działaniach na rzecz naszych Klientów:
Zapraszamy do współpracy!