Książka dnia
Polub nas
-
Polecane strony
Ewelina Kitlińska
Zajmuję się marketingiem i PR – opracowaniem i realizacją strategii marketingowych i public relations oraz wprowadzaniem nowych produktów i marek. W ramach prowadzonych przeze mnie działań planowałam i wdrażałam interdyscyplinarne projekty marketingowe oparte o różne systemy informatyczne. Mam na swoim koncie nowatorskie rozwiązań, pozwalające zredukować koszty funkcjonowania przedsiębiorstw, wspierające sprzedaż i utrzymanie klienta oraz programy lojalnościowe. Realizowałam projekty dla międzynarodowych korporacji i polskich firm z sektora telekomunikacji i IT, finansowego, farmaceutycznego, HR, FMCG, sprzedaży bezpośredniej. Chętnie dzielę się wiedzą i doświadczeniem w czasie prowadzonych szkoleń i warsztatów, a swoje umiejętności trenerskie w doskonaliłam w Szkole Trenerów Biznesu FRDL, którą ukończyłam w 2010r.
W ramach działań badawczych z zakresu marketingu skierowanego do kobiet, przeprowadziłam razem z Agnieszką Strzałką pierwsze w Polsce badanie na ten temat, podsumowane w opracowaniu: raport ‚Płeć Konsumenta w Marketingu‚. Ponadto podjęłam współpracę z Uniwersytetem Warszawskim, gdzie w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych prowadziłam zajęcia z marketingu do kobiet dla studentów. Prowadzę również szkolenia z tego zakresu, współpracując z firmami szkoleniowymi lub realizując szkolenia zamknięte na zamówienie.
Jeśli interesujesz się marketingiem do kobiet, potrafisz obserwować działania komunikacji do kobiet i je skomentować i chcesz podjąć z nami współpracę, napisz do nas: kontakt@marketingkobiet.pl.
Z MarketingKobiet.pl współpracują:
Błażej Balcerzyk
Absolwent Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego i „Strategii komunikacji Marki” Szkoły Mistrzów Reklamy. Współpracownik kilku agencji reklamowych, wykładowca i gaduła. Od 5 lat zajmuje się komunikacją oraz kreowaniem wizerunku i działaniami prosprzedażowymi w social media.
W MarketingKobiet.pl Błażej zajmuje się (nie)ciekawymi kreacjami reklamowymi oraz przypadkami zastosowania nietypowych pomysłów w marketingu kierowanym do kobiet.
Agnieszka Plencler
Absolwentka Psychologii. Swoją przygodę z marketingiem rozpoczęła jako badacz. Prowadziła projekty z zakresu analizy wizerunku marek i szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Poza klasycznymi badaniami wykorzystywała metodologie pozwalające na wyjście poza deklaracje konsumentów i dotarcie do prawdziwych, często nieuświadamianych determinantów decyzji zakupowych. Wśród niestandardowych technik badawczych, z którymi pracowała Agnieszka, znajdują się również badania biometryczne, popularnie zwane neuromarketingiem. Szczególnie zainteresowały ją analizy uwzględniające różnice płciowe. W swojej karierze zawodowej zajmowała się również diagnozowaniem potrzeb badawczych, doradztwem i konsultingiem. Pracowała dla kluczowych klientów z sektora FMCG, farmaceutycznego oraz finansowego. Po zdobyciu doświadczenia z zakresu budowania strategii rozwoju marek, przeszła na drugą stronę i pracowała jako dyrektor produktu i marketingu w sektorze transportowym. Pracuje także z klientami indywidualnymi jako trener rozwoju osobistego.
Często była zapraszana do programów telewizyjnych o tematyce społecznej, gdzie występuje w roli eksperta psychologii. Pasją Agnieszki są przede wszystkim ludzie. Prywatnie Agnieszka jest kobietą kolorową, uśmiechniętą i pełną pasji życia. Jest matką, żoną, pracownikiem i jak większość kobiet funkcjonuje na wielu płaszczyznach łącząc je w całość.
W Marketingu Kobiet Agnieszka porusza głównie tematy związane z psychologicznymi i socjologicznymi uwarunkowaniami obu płci w procesie podejmowania decyzji oraz dokonywania zakupów.