Powszechnie produkt różowy kojarzy się produktem kobiecym. Świadome konsumentki niekoniecznie zachwyca stereotypowe podejście producentów reprezentowane przez myślenie: jak zrobimy produkt na różowo, to kobiety na pewno kupią. Ale kolor różowy to także kolor wstążki – oznaki solidarności walki z rakiem piersi. Samsung wypuszczając na początku zeszęłgo miesiąca na rynek modele Samsung Ultra Style oraz Samsung Avila, nadał im taki właśnie kolor, by podkreślić swoje zaangażowanie w działania na rzecz profilaktyki tej choroby oraz jej leczenia.
Co więcej, 100 zł ze sprzedaży każdego egzemplarza telefonu, zostanie przeznaczone dla Stowarzyszenia Amazonek Warszawa, które wspiera kobiety walczące z nowotworem piersi. Cel szczytny, działania giganta technologicznego również. Na pewno zyska dzięki niemu sympatię wielu pań. Proszę pamiętać, że kobiety, jako te, które dużo większą odznaczają się empatią, są o wiele bardziej wrażliwe na wszelkie akcje charytatywne i społeczne, niż mężczyźni. Wspieranie chorych kobiet zaś, to akcja, która przemawia do kobiecej wrażliwości szczególnie, bo żadna z nas nie chciałaby przechodzić takiej choroby. To też z pewnością skłoni wiele pań do zarejestrowania się w Samsung Fun Club – www.samsungfunclub.pl, bo spowoduje to przekazanie symbolicznej złotówki na rzecz konto Amazonek, za każdą nową, zarejestrowaną osobę. W zeszłym roku dzięki temu prostemu gestowi, udało się 10 000zł na rozwój poradni, która pomaga najbardziej potrzebującym kobietom przetrwać trudne chwile choroby. W 2008 r. Samsung w całej Europie przekazał 3 mln dolarów organizacjom dobroczynnym walczącym z rakiem piersi.
Samsung Avila to telefon o zaledwie 11,9mm grubości, nasycony multimediami. Doskonały do odtwarzania muzyki, robienia i przechowywania zdjęć (aparat posiada funkcję wykrywania uśmiechu!) i nagrywania wideo. Funkcja rozpoznawania pisma umożliwi pisanie smsów własnym charakterem pisma, a funkcja autorotacji przyspieszy komunikację, bo po przechyleniu telefonu standardowa klawiatura zamienią się w wirtualną klawiaturę QWERTY. Avilą pozwala także przeglądać dokumenty Office, a dzięki funkcji Mobile Blog aktywne internautki będą mogły być stale obecne na popularnych serwisach społecznościowych.
Samsung Ultra Style jest stworzony do szybkiej komunikacji. W tym celu został wyposażony w szybki Internet (HSDPA), aparat fotograficzny 5 Mpix i odbiornik GPS. Podobnie jak Avila, umożliwia przeglądanie plików Office oraz korzystanie z klawiatury QWERTY. Ponadto obsługa formatów DivX i Xvid zmienia telefon w małe, kieszonkowe kino mobilne.
Różowe telefony Avila i Ultra Style można kupić wyłącznie w sieci Media Markt w cenie odpowiednio 599 złotych i 950 złotych.
Tagi: samsung telefon