Zakończył się nasz konkurs książkowy ‘dobry menedżer’ przeprowadzony w dniach 17 – 21 listopada 2014r. dobiegł końca. Można było w nim wygrać 2 książki autorstwa ufundowane przez Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne:
- 1 egzemplarz książki „Budowanie relacji w firmie. Jak stworzyć zaangażowany i zadowolony zespół”
- 1 egzemplarz książki „Menedżer jako coach. Nowoczesny styl zarządzania”
Aby zdobyć książkę wystarczyło prawidłowo odpowiedzieć na pytania:
- Jakie inne książki Terry’ego Bacona ukazały się nakładem Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego.
Odpowiedź: „Sztuka skutecznego przywództwa” i „Sposób na opornych. Skuteczne wywieranie wpływu” - Ile procent w segmentacji rynku konsumentek w Polsce stanowi największy segment klientek i jak został on nazwany?
Odpowiedź: Niespełnione siłaczki (NS) – 24%
Należało też być subskrybentem naszego newslettera.
Do konkursu nadesłano do nas 31 odpowiedzi, niestety 5 z nich bądź to zawierało nieprawidłową odpowiedź, bądź też były nadesłane przez osoby niezapisane na nasz newsletter. W losowaniu nagród wzięło udział 26 osób. Przypisaliśmy im numery porządkowe wynikające z kolejności nadsyłania zgłoszeń. Przy pomocy serwisu www.randomizer.org wylosowaliśmy następujące 2 numery: 4, 16.
To oznacza, że zwycięzcami w konkursie zostali:
1. Pani Emilia, alias e-mail: emilia.wolnik, Poznań, która od Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego otrzyma książkę „Budowanie relacji w firmie. Jak stworzyć zaangażowany i zadowolony zespół”.
2. Pan Tomasz, alias e-mail: tomek_pabis, Kielce, który od Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego otrzyma książkę „Menedżer jako coach. Nowoczesny styl zarządzania”.
Serdecznie gratulujemy!
Dziękujemy wszystkim za uczestnictwo i zapraszamy do księgarń, gdzie obie wartościowe książki czekają, by wzbogacić Waszą wiedzę i umiejętności.
Zachęcamy też do zapisania się na nasz newsletter, w którym informujemy na bieżąco o kolejnych konkursach i wydarzeniach oraz przedstawiamy ciekawe informacje o marketingu skierowanym do kobiet.
Tagi: biznes coaching firma konkurs książka menedżer