Z wielką przyjemnością ogłaszam wyniki konkursu książkowego CZUJESZ?, w jakim do wygrania były dwie książki pt. ‘CZUJESZ?’o komunikacji marktingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet autorstwa Katarzyny Pawlikowskiej i Marka Poleszaka. Warto przypomnieć, że to pierwsza książka na ten temat napisana i wydana w Polsce, a zatem opisująca przykłady i uwarunkowania również naszego rodzimego rynku.
Fundatorem nagród jest Wydawnictwo Ekonomiczne CeDeWu.
Aby wygrać jedną z nagród, wystarczyło: przysłać odpowiedź na pytanie:
- co według Ciebie w komunikacji do kobiet jest najważniejsze?
- być zarejestrowanym użytkownikiem newslettera http://www.marketingkobiet.pl/
Jury składające się z przedstwicieli agencji Garden of Words oraz mojej osoby, wybrało 2 najciekawsze wypowiedzi:
1. ‘W komunikacji do kobiet najważniejsze jest aktywne słuchanie klientek i idealne trafianie w ich potrzeby. Rację bytu mają tylko komunikaty bardzo bezpośrednie, dające poczucie zrozumienia, docenienia i wyjątkowości. Szukanie rozwiązań ułatwiających organizację życia codziennego kobiet i podsuwanie ich w przystępny i ładnie opakowany sposób. Producent/sprzedawca/marketer musi być księciem na białym koniu, który dodatkowo zaopatrzony w pakiet super dodatków i gratisów wesprze kobietę na trudnej ścieżce dokonywania wyborów. I co więcej, zawsze będzie wobec niej szczery i lojalny.”
Autorką jest Pani Anna z Oświęcimia, alias: ania.5kiewicz.
2. „Aby trafić do kobiet trzeba je najpierw dobrze poznać i zgłębić ich naturę. Komunikacja umożliwia nawiązanie kontaktu pomiędzy kobietą a sprzedającym, a tym samym 2- stronny przekaz informacji. Najważniejsze są emocje. Kobiety mają to do siebie, że lubią u innych ludzi widzieć podobieństwa, bo wówczas chętnie się z nimi identyfikują i budują relacje np. jeżeli kobieta jest pełna dynamizmu i energii, sprzedawca musi być taki sam (tzw. technika podążania śladami klienta). Poziom emocji (radość, sympatia, współczucie, zaskoczenie itp.) należy dostosować do poziomu emocji kobiety. Kobiety są wrażliwsze na informacje zmysłowe: węch, zmysły, wygląd, dźwięki, kolory i w związku z tym więcej czynników na wpływ na ich decyzje (np. tonacja głosu i tempo wypowiedzi, język ciała- gestykulacja). Kobiecie należy dać się wypowiedzieć. W sprzedaży dużą rolę odgrywa siła sugestii, stosowane być powinny różnego rodzaju przykłady, porównania, a nawet anegdoty, które oddziałowują na wyobraźnię kobiety i sprzyjają zawarciu transakcji.”
Autorką jest Pani Karolina Jodko z Nowej Soli, alias: karlen.
Obu Paniom gratulujemy dobrej znajomości tematyki marketingu do kobiet, kreatywności oraz wygranej! Każda z Pań otrzyma książkę CZUJESZ? z autografem autorki.
Dziękuję wszysktim uczestnikom konkursu za zaangażowanie oraz ciekawe wypowiedzi i zapraszam do regularnego odwiedzania MarketingKobiet.pl.
Tagi: konkurs