Temat marketingu skierowanego do kobiet w Polsce mimo, że wciąż jest mało znany, to z roku na rok zwiększa liczbę zainteresowanych nim osób oraz swoich zwolenników. W ciągu roku mamy już 4 czy 5 publicznych wydarzeń z nim związanych: sympozjów, konferencji czy warsztatów.
Dzisiaj mam zaszczyt poinformować, że oferta rynkowa poszerza się o:
szkolenie otwarte ‚Marketing skierowany do kobiet’ organizowane w dniach 19-20 kwietnia 2012 r. w Warszawie przez firmę szkoleniową Essentis.
Na szkoleniu będzie można nie tylko dowiedzieć się jak prowadzić swoje działania marketingowe, aby kobiety pokochały organizację, jej marki oraz produkty, ale także przećwiczyć tę wiedzę. Będą poruszane kwestie z zakresu różnic pomiędzy kobietami i mężczyznami w zakresie wartości, zachowań, podejmowanych decyzji oraz co z tego wynika dla marketera. Uczestnicy dowiedzą się jak tworzyć dobre produkty dla kobiet oraz jakie pożądane cechy powinna mieć marka lubiana przez kobiety. Duża część będzie poświęcona takżę konstruowaniu przekazu komunikacyjnego oraz kanałom komunikacji, a także obsługa klientek kobiet.
Organizator szkolenia każdej osobie, która dokona zgłoszenia do dnia 25 marca, oferuje rabat w wysokości 10%. Szczegóły można poznać, klikając w poniższą grafikę:
W imieniu Organizatora oraz swoim własnym serdecznie zapraszam do uczestnictwa w szkoleniu. Będę miała wielką przyjemność prowadzić to szkolenie i mam nadzieję, że będzie to także okazja do osobistego spotkania się i ciekawych dyskusji.
Dodatkową zachętą przygotowaną przez Organizatora, jest e-book ‚Marketing skierowany do kobiet’ opracowany przez magazyn ‚Marketing w Praktyce’. Aby go otrzymać, należy zgłosić się z prośbą pod adres e-mail: karolina.liberka@marketing.org.pl.
Opublikowano: 16 marca 2012 r.
Tagi: szkolenie