Z wielką przyjemnością zapraszamy na organizowane przez MM Conferences SA warsztaty:
Marketing Kobiecy
w dniach 23-24 września w Warszawie
Drugiego dnia będziemy tam prowadzić zajęcia „Jak do niej NIE mówić” poświęcone błędom w tworzeniu komunikacji do kobiet, wraz z przykładami negatywnej komunikacji oraz temu, co kobiet w komunikacji kompletnie nie obchodzi, nie interesuje i co je drażni. Na podsumowanie zaś pierwszego dnia warsztatów, będziemy uczestniczyć w panelu dyskusyjnym dotyczącym skuteczności reklam skierowanych do kobiet.
Hasło przewodnie wydarzenia „Panie przodem!” to nie feministyczny slogan, ani ładnie brzmiąca zasada savoir vivre’u – to fakt. Dla świadomych marketerów stało się jasne, że kobiety bezsprzecznie stanowią najsilniejszą grupę na rynku konsumentów. Są również najlepszymi liderkami opinii, a ich konsumencki potencjał stanowi największą szansę dla rozwoju współczesnego biznesu. Warsztaty Marketing Kobiecy prowadzone przez najlepszych ekspertów na polskim rynku – specjalistów w dziedzinie skutecznej komunikacji marketingowej do kobiet, odpowiedzą między innymi na pytania:
- Jak i o czym myślą kobiety?
- Jak kupują?
- Co przyciąga ich uwagę?
- Jak podejmują decyzje?
- Czym kobieca percepcja i sposób przetwarzania informacji różnią się od męskiego postrzegania?
- Jak należy mówić do kobiet, a jak nie wolno, aby komunikat był skuteczny i wiarygodny?
Umiejętność tworzenia komunikatu dedykowanego kobietom oraz zrozumienie kobiecej strony komunikacji, to dla współczesnego świata marketingu kluczowy punkt strategiczny. Praktyka pokazuje jednak często, jak bardzo twórcom kampanii reklamowych brak fundamentalnego zrozumienia kobiecej natury. Wiedzy, którą zdobędą Państwo podczas tego wyjątkowego spotkania nie da się niczym zastąpić.
W świetle faktów dotyczących znaczenia kobiet jako konsumentów – wiedza ta wydaje się bezcenna. Zapraszamy na warsztaty wszystkich, którzy chcą aby ich kampanie sprzedażowe stały się kluczem do sukcesu.
Kluczowe zagadnienia warsztatów:
- kobiecy rynek i potencjał konsumencki – w oparciu o wyniki najnowszych badań marketingowych
- jak dostosować komunikację, produkt i kanał dystrybucji do kobiecych potrzeb i zachowań konsumenckich
- zrozumienie jak myślą i kupują kobiety – kluczem do sukcesu
- różnice w komunikacji do kobiet i mężczyzn
- kobieca strona komunikacji – jak należy, a jak nie wolno komunikować do kobiet
- najskuteczniejsze kanały, media i sposoby dotarcia – przegląd najciekawszych case studies
- aspekty prawne i etyczne w reklamie dedykowanej Paniom
- social media, czyli czego kobiety szukają w internecie
Strona konferencji: http://www.mmcpolska.pl/index.php/warsztaty/details/113-marketing-kobiecy
Więcej informacji:
Magdalena Jakubowska
tel: +48 22 379 29 03
e-mail: m.jakubowska@mmcpolska.pl
Tagi: konferencja warsztaty