Szanowni Państwo,
Wspólnie z Agnieszką Strzałką opracowałyśmy ankietę, która ma za zadanie zbadać różnice w zachowaniach konsumenckich kobiet i mężczyzn oraz stosunek do marketingu ukierunkowanego na płeć. Zależy nam, aby odpowiedzi udzieliło jak najwięcej osób, żeby badanie w sposób najpełniejszy odzwierciedlało prawdziwą sytuację na rynku. Każdy głos się liczy: i damski, i męski!
Zachęcamy gorąco do wzięcia udziału w badaniu i wypełnienie prostej ankiety, składającej się z kilkunastu prostych pytań, na których udzielenie odpowiedzi zajmie nie więcej niż 10 minut. Udział w badaniu jest anonimowy. Rezultaty ankiet posłużą analizom oraz opracowaniu raportu przedstawiającego obecny stan zachowań konsumenckich oraz opinie o nich. Raport będzie udostępniony do pobrania ze strony MarketingKobiet.pl.
Przejdź do wypełnienia ankiety.
Z góry bardzo dziękujemy za pomoc!
Tagi: badanie zachowania konsumenckie